Ta kontakt med oss på kundeservice så hjelper vi dere med å sette opp prefiks. Med hjelp av prefiks, kan du enkelt skille mellom de ulike tastevalgene innringer kan ha tastet ved at sifferet til tastevalget vises foran nummeret som vises på displayet.
Artikler i denne seksjonen
- Hvordan logger jeg inn og ut av køen?
- Hva er forskjellen om jeg logger av for «innlogget/utlogget» i appen eller om jeg kun logger av svargruppene nedenfor?
- Hvordan setter jeg over samtaler?
- Kan jeg sette over samtaler til noen som ikke har Dipper-abonnement?
- Hvordan ser jeg om en kollega er opptatt i en samtale før jeg setter over?
- Hva er «Min Svartjeneste»?
- Kan jeg sette det opp slik at kollegaer ser min status, men at innringer ikke får opplest dette?
- Jeg er deltaker i to ulike tastevalg. Hvordan vet jeg om innringer har tastet tastevalg 1 eller 2?
- Hvordan skal jeg vite om noen ringer meg privat, eller om det er en samtale som har kommet inn via hovednummeret?
- Vi har tilleggstjenesten «Nummeroppslag» og i loggen så vises navn på noen som ringer, men ikke på alle. Hvorfor er det slik?